Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Η Φωνή του Λαού: Μηνύματα - Επιστολές: Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Ταξίδια, πεντάστερα ξενοδοχεία, πανάκριβα εστιατόρια. Βίλες, ελικόπτερα λιμουζίνες. Το συνονθύλευμα της συγκυβέρνησης που γέρασε τόνους ψέμα για να πάρει το χρίσμα και να συνεχίσει την βιολογική εξόντωση του Έλληνα προκαλεί όλο και περισσότερο. Μόνο οργή μου δημιουργεί όλο αυτό και πολύ περισσότερο μάλιστα όταν την ίδια στιγμή ανήλικα Ελληνόπουλα αργοπεθαίνουν από κρύο και πείνα. Καμία τιμωρία δεν τους είναι αρκετή. Ονειρεύονται "σοσιαληστρικούς παραδείσους" με εξαθλιωμένους, λοβοτομημένους απ τις κακουχίες πολίτες και από πάνω οι σύντροφοι και οι αυλικοί να ζουν στη χλιδή και να κυβερνούν με μαστίγιο όπως ο πρόσφατα Φιντέλ κάστρο. Να φύγουν τώρα πριν είναι πολύ αργά.
Μάκης Τ.


Πολύ ευχαρίστως να υπηρετήσω ξανά την Πατρίδα μου ως στρατιώτης ,σε περίπτωση εμπλοκής με την Τουρκία. Ποτέ δεν σταμάτησα άλλωστε να είμαι ο ταπεινός της υπηρέτης. Διότι η Ελλάς είναι Χριστός. Ελλάς είναι το Φως του κόσμου. Πολλοί Έλληνες μισούν την Πατρίδα .Διότι την μπερδεύουν με το κράτος. Όσο όμως το κράτος κι αν με χτυπά είναι πολύ μικρό για να με κάνει να μισήσω τις Εθνικές μου Αξίες. Εδώ διδάχτηκα τον Λόγο του Ιησού Χριστού. Εδώ θα τον διδαχτούν και τα παιδιά μου. Αρνούμαι να είμαι ο εαυτός μου. Αρνούμαι να είμαι το οικονομικό μου συμφέρον. Αρνούμαι επίσης την ίδια μου την σάρκα. Ως πνεύμα αρχαίο θα πολεμήσω τους βαρβάρους. Ως άυλη συνείδηση, αθάνατη θα χτυπήσω τον εχθρό των ανθρώπων. Και θα ενωθώ με όλες τις συνειδήσεις των Ελλήνων. Και θα σταθώ μπροστά στο ψέμα τους. Τσακίζοντας χωρίς κανέναν οίκτο και κανένα προβληματισμό τα σκουλήκια που βρομίζουν τον πλανήτη με την παρουσία τους .Όποιος πολεμά τον Χριστό πολεμά κι εμένα. Και δεν θα αφήσω στα βρομόχερα τους τα παιδιά που θα γεννήσουν οι Έλληνες. Νίκη ή Θάνατος.
Χ. Ευάγγελος

Λεβέντης των φραπέδων στον δημοσιογράφο Αυτιά: «τι θα έκανα αν ήμουν Τσίπρας με τις απειλές Ερντοργάν; θα έκοβα ακόμη 200 ευρώ από τις συντάξεις και θα έκανα παραγγελία σε αεροπλάνα». Αυτοί οι άνθρωποι μας εκπροσωπούν στην βουλή. Από την άλλη η αριστερή κυβέρνηση προτιμάει να προσθέσει για το 2017, 3 δισεκατομμύρια νέους φόρους και να περικόψει δαπάνες από το παχύδερμο δημόσιο, μόνο 75 εκατομμύρια. Κάτι ανάλογο με ότι έκανε και η συγκυβέρνηση νδ πασοκ. Που πάμε με αυτούς τους γενίτσαρους των τοκογλύφων μπορείτε να μου πείτε; Άμεσα εξειδικευμένες περικοπές δαπανών στο σπάταλο δημόσιο, μείωση φόρων στις επιχειρήσεις για ανάπτυξη και επιστροφή της θητείας στους 19 μήνες, να ξαναβγούν κομάντο, να κάνουν οι δάσκαλοι των σχολείων ιστορία και αναφορές στους ήρωες και την τιμή που τους συνοδεύει στα βάθη της ιστορίας. Να αναβαθμίσουμε την ποιότητα των νέων. να μην γίνονται βορρά στις ορέξεις των Γερμανών η των Τούρκων. Να μην θυμόμαστε μόνο το "κάποτε". Να εξυψώσουμε τα ιδανικά των Ελλήνων. Μόνο όταν αγαπάς κάτι αγωνίζεσαι για αυτό. Σκληρές αποφάσεις ναι, αλλά δεν αξίζει η πατρίδα μας; δεν αξίζει το μέλλον των παιδιών μας; Φυσικά και αξίζει, Ας το κάνουμε λοιπόν, με τη Χρυσή Αυγή που μπορεί να το κάνει πράξη.
Χ.Φ.