Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Διαβάστε στην εφημερίδα “Χρυσή Αυγή” που κυκλοφορεί αύριο την συνέντευξη του Νικόλαου Μιχαλολιάκου στο περιοδικό Crash

Ήταν ένα ηλιόλουστο απόγευμα Δευτέρας, όταν ανηφόρισα τη Μεσογείων για να φτάσω έξω από το κτίριο με τα κόκκινα λάβαρα και τους μαιάνδρους.
του Ν. Μπακάκου / περιοδικό CRASH
Ήταν τα γραφεία της Χρυσής Αυγής και το ραντεβού ήταν στις πέντε ακριβώς. Η αλήθεια είναι ότι είχα ένα σφίξιμο στο στομάχι, που επιδεινώθηκε όταν έφτασα σε μια μεταλλική είσοδο, χωρίς παράθυρα, χωρίς περιττές προθήκες και άνοιξε σχεδόν αυτόματα. Με περίμεναν!

Βρέθηκα σε ένα μικρό χολ. στη μικρή στενάχωρη είσοδο του κτιρίου (πολυκατοικία), με χαμηλό φωτισμό. Τέσσερις μαυροντυμένοι νεαροί, γύρω στα τριάντα, με κοίταζαν επίμονα. Ήταν φανερό ότι τα χαμόγελα ήταν περιττά. Είπα την ιδιότητά μου και ότι είχα ραντεβού με τον... Μεγάλο. Έπρεπε να το τσεκάρουν, να γίνουν τα απαραίτητα τηλέφωνα και συνεννοήσεις. Παρέμεινα ακίνητος, σαν άγαλμα, και προσπαθώντας να αποφύγω τα τέσσερα ζευγάρια μάτια που με «έκοβαν» από πάνω έως κάτω. το βλέμμα μου συνάντησε λίγο πιο ψηλά από τα κοντοκουρεμένα κεφάλια μια φωτογραφία ενός νέου στρατιωτικού με μαύρο μπερέ. Μου φάνηκε γνωστός και κοίταξα πιο προσεκτικά. «Ναι» αναφώνησα από μέσα μου. Ο μαυροσκούφης ήταν ο Νίκος Μιχαλολιάκος σε ηλικία όχι πάνω από 25 χρόνων!
Με επανέφερε στην πραγματικότητα η αυστηρή φωνή: «Ακολουθήστε με». Μου έδωσε μια κάρτα επισκέπτη, που την κράτησα στο χέρι αντί να την περάσω στον λαιμό, όπως μου υπέδειξε. Μαζί με τον νεαρό, μπήκαμε στο ασανσέρ που μας ανέβασε στον πέμπτο όροφο. Βγήκαμε και με συνόδευσε μέχρι τη μέση της σκάλας που έπρεπε να ανέβω. Στον τελευταίο όροφο, το δώμα δηλαδή του κτιρίου, ήταν ο προορισμός μου. Η πόρτα ορθάνοιχτη, αλλά χτύπησα από ευγένεια πριν μπω. Ακούω «καλώς τον» και έρχεται κατά πάνω μου με μια ανοιχτή αγκαλιά ο Νίκος Μιχαλολιάκος!
«Είσαι συμπατριώτης μου από τη Μάνη» μου λέει (το όνομά μου καταλήγει σε ...άκος), για να σπάσει ο πάγος και απάντησα κι εγώ αστειευόμενος: «Δεν είστε ο πρώτος που την πατάει, γιατί η καταγωγή μου είναι από τη Ρούμελη». Συμφωνήσαμε να μιλάμε στον ενικό. Επέμεινε πολύ να με κεράσει κάτι. Μέχρι να έρθει ο καφές που παρήγγειλε για εκείνον και ένα εμφιαλωμένο νερό για μένα κάναμε χαλαρή κουβέντα. Ήρθε ο σερβιτόρος από το κυλικείο του κτιρίου. Έβγαλε χρήματα και πλήρωσε! Αναρωτήθηκα: «πληρώνει και ο αρχηγός;» και μου απάντησε ότι πληρώνει πάντα... 
Διαβάστε περισσότερα στο νέο φύλλο της Λαϊκής Εθνικιστικής Εφημερίδας «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ» που κυκλοφορεί αύριο στα περίπτερα ολόκληρης της χώρας. Ζητήστε την στα περίπτερα και τα πρακτορεία Τύπου όλης της χώρας.
Εφημερίδα ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ: Η Φωνή των Ελλήνων Εθνικιστών ενάντια στην χούντα της παραπληροφόρησης. Στο νέο μας φύλλο διαβάστε:
  • Για τον παράνομο αποκλεισμό της Χρυσής Αυγής από το Εθνικό Συμβούλιο Εξωτερικής Πολιτικής
  • 6 ΜΑΪΟΥ 2012 - 6 ΜΑΪΟΥ 2016 - Άρθρο του Ν.Γ. Μιχαλολιάκου
  • Ο ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΣ ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΗΣΤΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!
  • Στήνουν νέο σκηνικό τρόμου για να περάσουν το τέταρτο Μνημόνιο
  • ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ κήρυξε η ΝΔ
  • Η Χρυσή Αυγή φέρνει Βενιζέλο, Σαμαρά, Σημίτη και Γιωργάκη στην εξεταστική επιτροπή
  •  Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, N.Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ CRASH
  • Επιστολή δημάρχων της κεντρικής Μακεδονίας προς την κυβέρνηση: Οι «πρόσφυγες» ξεπέρασαν σε κάποιες περιοχές τον τοπικό πληθυσμό!»