Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Η Φωνή του Λαού: Μηνύματα - Επιστολές: Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

Με ενοχλεί που φεύγοντας από την δουλειά μου βλέπω ανθρώπους σκυθρωπούς, αγέλαστους και νευρικούς. Με ενοχλεί που περιμένω στην στάση του λεωφορείου και μυρίζει ακαθαρσίες. Με ενοχλεί που μέσα στα ΜΜΜ ακούω άλλες γλώσσες και όχι την Ελληνική πλέον. Με ενοχλεί που στην πλατεία της γειτονιάς μου πλέον δεν μπορώ να βγάλω το παιδί μου ή το σκυλάκι μου βόλτα γιατί έχει γεμίσει με λαθρομετανάστες. Με ενοχλεί που μπαίνοντας στο σπίτι μου κοιτάω γύρω μου μήπως και με ακολουθεί κανένας. Με ενοχλεί που έχω κλειδώσει την πόρτα του σπιτιού μου άπειρες φορές, ενώ παλιά απλά την έκλεινα. Και όλα αυτά μέσα σε ελάχιστα χρόνια από τότε που με θυμάμαι παιδί μέχρι σήμερα που είμαι ενήλικας. Και συμβαίνουν με την συνενοχή και την ανοχή όλων μας. Στην ομορφότερη χώρα του κόσμου. Στην Ελλάδα μας. Σκόρπιες σκέψεις σε μια μικρή διαδρομή είκοσι λεπτών από την δουλειά μου έως το σπίτι μου...
Αθηνά Κ.

Οι στρατηγικές προεκτάσεις της αποστολής του Ρωσικού αεροπλανοφόρου «Κουζνετσόφ» στην Ανατολική Μεσόγειο 

Το γεγονός ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται και κάνει κύκλους είναι πασίγνωστο. Απλά οι νεοραγιάδες έμαθαν να μισούν την ιστορία τους και να μην διδάσκονται από τα λάθη του παρελθόντος. Βρισκόμαστε προ της νέας μικρασιατικής καταστροφής κι όμως, περί άλλων τυρβάζουμε σε καθημερινή βάση, βυθισμένοι στην απονεύρωση και στην νιρβάνα. Ακριβώς όπως έκαναν οι αστοί της Σμύρνης το καλοκαίρι του 1922. Όλα έβαιναν καλώς, το μαγαζάκι πήγαινε καλά, το χωραφάκι και τα δέντρα γεννοβολούσαν γρόσια, κάθε βράδυ ουζάκι και μεζέδες στην προκυμαία. Κανείς δεν πρόκειται να μας πειράξει. Όταν όμως χάθηκαν τα πάντα, θα έδιναν και σπίτια και μαγαζιά και δουλειές και χωράφια και όλα τα γρόσια του πλανήτη για ένα Μάνλιχερ. Έτσι κάνουν τώρα και οι ραγιάδες του 2016. Πίστα, νυκτερινή διασκέδαση, ξαπλώστρα, αλλά όταν θα βγαίνουν από τα σπίτια τους με κλωτσιές και κλομπ θα κλαίνε και θα σιχτιρίζουν την ώρα που δεν στάθηκαν δίπλα με αυτούς που φώναζαν.
Γιώργος Μ.

Ο εθνομηδενισμός είναι ο κοινός συνδετικός κρίκος ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ

Καθημερινά οι Έλληνες γονατίζουν για να πληρώνουν τους δεξιούς και αριστερούς μνημονιακούς φόρους, τους οποίους επιβάλλουν οι πολιτικοί απατεώνες που κυβερνούν την δύστυχη αυτή πατρίδα. Καθημερινά πληρώνουμε  τα «κερατιάτικα» των μνημονίων, ενώ τα χρεωμένα μέχρι το λαιμό πολιτικά κόμματα εισπράττουν εκατομμύρια ευρώ ως δεύτερη δόση της κρατικής οικονομικής ενίσχυσης για το 2016. Το ΠΑΣΟΚ, το οποίο πονηρά πλασάρεται από τα κανάλια ως «δημοκρατική συμπαράταξη», σκοπεύει να αλλάξει το ΑΦΜ του το οποίο θα σημάνει και την αυτόματη διαγραφή των χρεών του. Ο Κοντομηνάς και το Mega, δεν έχουν τραπεζική ενημερότητα, χρωστάνε εκατομμύρια, και ζητούν νέα τηλεοπτική άδεια. Η δε Eurobank, επιχορηγεί με εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ την "Αυγή" και τον "Ριζοσπάστη" (δηλαδή Σύριζα και ΚΚΕ) μέσω σκανδαλωδών διαφημίσεων. Όλοι τους είναι πουλημένα τομάρια και ευτυχώς που υπάρχει η Χρυσή Αυγή για να μας ανοίξει τα μάτια!
Σ.Μ.
Λ. Φουντούλης: Ρωτήσατε τους Ευρωπαίους, αν θέλουν τους λαθρομετανάστες;