Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Η επιστροφή του απατεώνα και ανθέλληνα Τζέφρυ

        

Θρασύδειλος, ως συνήθως, ο εθνικός ολετήρας Γιωργάκης Παπανδρέου είπε να κάνει ένα μικρό διάλλειμα από τις παρατεταμένες διακοπές του και να επιχειρήσει και πάλι να προκαλέσει την μήνη του Ελληνικού Λαού με τις δηλώσεις του σε τηλεοπτική εκπομπή στην οποία έδωσε συνέντευξη.

Μην έχοντας ίχνος φιλότιμου μέσα του ο άεθνος, άθρησκος, ανεπάγγελτος, ανεπρόκοπος και άχρηστος Τζέφρυ δήλωσε, ανάμεσα σε άλλα, ότι «σε ό,τι αφορά εμένα, εγώ πήρα δύσκολες αποφάσεις. Ανέλαβα ευθύνες που δεν μου ανήκαν. Είπα αλήθειες και θα λέω αλήθειες, διότι μόνο έτσι με τις αλήθειες μπορούμε να δούμε τα πραγματικά προβλήματα της χώρας και να τα λύσουμε. Να μην ψάχνουμε ούτε για προστάτες, σωτήρες, ούτε για κάποιους εχθρούς, για να μένουμε απαθείς για το πραγματικό πρόβλημα και να μπαίνουμε σε κάποιες μυθολογίες. Εγώ είπα αλήθειες, θα λέω αλήθειες, ανέλαβα τις ευθύνες μου με παρρησία και έτσι πάντα θα πολιτεύομαι».
Προφανώς, ανάμεσα σ΄αυτές τις αλήθειες θα είναι και το περιβόητο σύνθημα «λεφτά υπάρχουν», με το οποίο άλλωστε κέρδισε τις εκλογές του 2009. Ο κοσμοπολίτης και εθνομηδενιστής Τζέφρυ δεν δίστασε να εξευτελίσει κάθε εναπομείνασα έννοια σοβαρότητας και ευθιξίας όταν δήλωσε στη συνέχεια ότι: «ένας πολιτικός όταν θέλει να είναι πολιτικός είναι τιμή να υπηρετεί την χώρα του στην πιο δύσκολη στιγμή. Και εγώ υπηρέτησα την Ελλάδα στην πιο δύσκολή της στιγμή (…) Έκανα το πατριωτικό μου καθήκον».
Αυτό το «πατριωτικό καθήκον», του κατά 25% Έλληνα στην καταγωγή και 0% στη συνείδηση, Τζέφρυ, είναι που άνοιξε τις πύλες στους διεθνείς τοκογλύφους, φέρνοντας ξανά στο προσκήνιο την γνωστή ρήση του παρελθόντος «ο πατριωτισμός αποτελεί το τελευταίο καταφύγιο κάθε απατεώνα».
Τέτοιου είδους «πατριώτης» είναι ο απατεώνας και ανθέλληνας Τζέφρυ.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ