Είχαμε προειδοποιήσει εγκαίρως
για τους σκληρούς ανθέλληνες που έχουν αναλάβει την συγγραφή των νέων
συριζαίικων βιβλίων ιστορίας, που θα αναλάβουν τον αφελληνισμό της
Ελληνικής Νεολαίας.
Θυμίζουμε τι είχαμε γράψει σχετικά:
"Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο Κουζέλης, ο οποίος είναι
στέλεχος του Σύριζα και ένας από τους «ακαδημαϊκούς», που στήριξαν την
κυβέρνηση του Μνημονίου με την υπογραφή τους, έχει συγκροτηθεί επιτροπή υπό τον Πολυμέρη Βόγλη, ο οποίος ήταν στην ίδια επιτροπή επί επάρατου κλεφτοΠασόκ και αργότερα ήταν στην ίδια λίστα ντροπής που στήριξε τον Σύριζα, προκειμένου να προβεί σε αλλαγές των βιβλίων της Ιστορίας, της οποίας την διδασκαλία θεωρούν «παρωχημένη».Στην επιτροπή θα μετέχουν επίσης οι εξής:
Γιώργος Κόκκινος: Ανθέλληνας ολκής, ο οποίος είχε βρει το βιβλίο της Ρεπούση... μετριοπαθές και την κατηγορούσε ότι «παρέμεινε προσηλωμένη στη διεργασία ενστάλαξης εθνικού φρονήματος και διαμόρφωσης εθνικής ταυτότητας και ιστορικής συνείδησης»
Χριστίνα Κουλούρη: Καθαρή και φανατική αντιχρυσαυγίτισσα και θιασώτης της παγκοσμιοποίησης και του ανθελληνισμού. Έχει εργαστεί για εκδόσεις του CDRSEE (Κέντρο για την Δημοκρατία και την συμφιλίωση στην Νοτιοανατολική Ευρώπη), το οποίο χρηματοδοτείται από τον Σόρος μέσω του σκοπιανικού παραρτήματος της εταιρίας του, Open Society Foundation."
Τώρα ήρθε η ώρα της επιβεβαίωσής μας, αφού κατατέθηκε η πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής προς το Υπουργείο Παιδείας και πραγματικά είναι ανατριχιαστική. Σας μεταφέρουμε την σχετική αναφορά των καθεστωτικών μέσων, με τον ανάλογο διευκρινιστικό σχολιασμό:
«Στην ΣΤ' Δημοτικού προτείνεται «κόφτης» στην αναλυτική παρουσίαση των στρατιωτικών γεγονότων της Ελληνικής Επανάστασης καθώς το ΙΕΠ προωθεί στη συγκεκριμένη διδακτική ενότητα τη διδασκαλία σε βασικά κοινωνικά χαρακτηριστικά της ελληνικής κοινωνίας όπως η εκβιομηχάνιση και ο εκσυχρονισμός ενώ για τους πρωταγωνιστές της Επανάστασης προτείνει θεματικό φάκελο με τίτλο «Επώνυμοι και ανώνυμοι πρωταγωνιστές της Ελληνικής Επανάστασης. Η καθημερινή ζωή των επαναστατημένων. Συνήθειες και πρακτικές».
Δομική είναι η αλλαγή στην Α΄ Λυκείου καθώς προτείνεται το μάθημα με τίτλο «Ιστορία του Αρχαίου Κόσμου» που καλύπτει τη χρονική περίοδο από τους προϊστορικούς πολιτισμούς της Ανατολής έως την εποχή του Ιουστινιανού να αντικατασταθεί με βιβλίο που θα καλύπτει την περίοδο από το 1880 έως σήμερα. Πρακτικά το ΙΕΠ προτείνει το πρώτο κεφάλαιο του νέου βιβλίου να έχει τίτλο «Ο καπιταλισμός ως παγκόσμιο σύστημα 1880-1914». Οι μαθητές, δηλαδή, κατά το ΙΕΠ θα πρέπει να διδάσκονται την εδραίωση της νεωτερικότητας, τον κόσμο της εργασίας, το συνδικαλιστικό κίνημα, τον αγώνα για τη χειραφέτηση των γυναικών, την αποικιοκρατία και τον ιμπεριαλισμό κ.α.
Στο τελευταίο κεφάλαιο οι μαθητές θα μαθαίνουν, κατά την πρόταση του ΙΕΠ, για το τέλος του Ψυχρού Πολέμου, την κατάρρευση των κομμουνιστικών καθεστώτων, την παγκοσμιοποίηση, τη διεύρυνση της ΕΕ, την κυριαρχία του νεοφιλελευθερισμού και την εγκατάλειψη του κράτους πρόνοιας κ.α.
Στην ίδια λογική οι μαθητές θα γίνονται αναφορές στις νέες συγκρούσεις, τον εμφύλιο της Γιουγκοσλαβίας, τον πόλεμο στον Κόλπο, τον θρησκευτικό ριζοσπαστισμό.»
Πρόκειται για την μαρξιστική θεώρηση της ιστορίας δομημένη σε βιβλίο: Αντί για τις μάχες του 1821 και τα δεινά που υπέστη το Έθνος, οι κομμουνιστές θα διδάσκουν την «εκβιομηχάνιση» της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και θα εστιάζουν στην… οικονομική ανάπτυξη των προσκυνημένων, προκειμένου να μας πείσουν για το πόσο «καλή» ήταν η Οθωμανική Αυτοκρατορία. Δεν αποκλείεται τώρα που οι συριζαίοι είναι υπέρ της παραμονής στο ευρώ να γίνει και σχολιασμός της Εξόδου του Μεσολογγίου ότι «οι ακραίες ενέργειες κάποιων φασιστών έθεσαν σε κίνδυνο την παραμονή μας στο γρόσι».
Θα ενταχθεί, βεβαίως, και μάθημα περί καπιταλισμού στα σχολικά εγχειρίδια. Μάλλον ο κύκλος των μαθημάτων θα τελειώνει με την νομοτέλεια του Μάρξ και τον ύμνο της Διεθνούς. Οι κομμουνιστές επελαύνουν στα σχολεία για νέο Παιδομάζωμα, μόνο που αυτή την φορά δεν είναι απλά κατσαπλιάδες, αλλά κυβερνώντες! Και θα υπογράψουν ό,τι τους πουν οι διεθνείς τοκογλύφοι για να μείνουν στην εξουσία και να εφαρμόσουν αυτό το «παράλληλο πρόγραμμα» αφελληνισμού της Ελληνικής Νεολαίας.