Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΩΝ ΕΠΙΓΡΑΦΩΝ

Γράφει ο Σ. Παιδάκος
Αν ψάχνετε να βρείτε που κολλά ο σημερινός τίτλος, θα σας βγάλω ευθύς αμέσως από τον προβληματισμό σας. Αφορά το παρακλάδι του υπουργείου εσωτερικών, την περίφημη και υπέρ-διάφανη σε όλους μας Δια@γεια. Το υπουργικό τρίδυμο της περασμένης αλήστου μνήμης κυβέρνησης, που αποτελούνταν από τους Βούτση, Μάρδα και Σκουρλέτη έφτιαξε ένα νομοθετικό έκτρωμα για να καλύψει χρέη αλληλέγγυων, ή αν θέλετε για να μεγαλώσει τον κομματικό στρατό.
Οι αλληλέγγυοι είναι οι δήμοι Φύλης, Πειραιά και Αμαρουσίου. Την υπουργική απόφαση μπορείτε να τη δείτε στη Δι@υγεια με αριθμό ΑΔΑ: 71ΜΙ465ΦΘΕ-64Η και έχει Θέμα: Συμψηφισμός οφειλών δήμων προς το Ελληνικό Δημόσιο και τα Ασφαλιστικά Ταμεία σύμφωνα με το άρθρο 79 του ν. 4316/2014 (Α΄ 270), και η οποία αναρτήθηκε στις 3 Απριλίου το 2015 αλλά τώρα όμως διέρρευσε στις οικονομικές στήλες των εφημερίδων, με ψιλά φυσικά γράμματα. Η απόφαση αφορά χρέη των δήμων προς το δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία συνολικού ύψους άνω του μισού δις ευρώ. Tο παράδοξο στην όλη ιστορία δεν είναι τόσο το υπέρογκο ποσό, εξάλλου σήμερα αν δεν χρωστάς δεν σε υπολογίζουν (sic), όσο είναι ο χρόνος αποπληρωμής που σχεδίασαν οι παραπάνω υπουργοί. Ξεκινώντας από τα ευκολοχώνευτα, ο δήμος Πειραιά χρωστά κάτι περισσότερο από 10 εκατομμύρια ευρώ (αστείο ποσό) και η απόφαση ορίζει την αποπληρωμή του σε 152 μηνιαίες δόσεις, ως εδώ πάμε καλά.  Ο δήμος Αμαρουσίου οφείλει  56 εκατομμύρια ευρώ και θα αποπληρώσει το χρέος σε 1991 δόσεις, δηλαδή σε 166 χρόνια. Εδώ δεν πάμε καλά και το πράγμα αρχίζει να σκούζει, οπότε ας περάσουμε στον επόμενο δήμο μέσω τσιρίδων. Ο δήμος Φυλής που λέτε, αποτελείται από 50 χιλιάδες δημότες και θεωρητικά είναι από τους μικρούς δήμους της Χώρας μας. Αυτή κοτσουλιά που λέτε χρωστά στο ελληνικό δημόσιο άνω των 450 εκατομμυρίων ευρώ και τα οποία θα αποπληρωθούν, κρατηθείτε, σε 2129 χρόνια, ή σε 24546 μήνες. Περνώντας τώρα στα «ψιλά» γράμματα της υπουργικής απόφασης θα δείτε και άλλα καλούδια όπως, σχετικές κυρώσεις που είχαν επιβληθεί στους παραπάνω δήμους αίρονται, όπως επίσης και του ότι το ποσό αποπληρωμής θα είναι σταθερό, άνευ τόκων. Αν οι δήμοι επιθυμούν μπορούν να λαβαίνουν και φορολογική ενημερότητα. Είπε κανείς κάτι;
Εσύ τώρα δύστυχε που είχες την ατυχία να χρωστάς στην εφορία μερικά χιλιάρικα, έτσι και δεν τα εξοφλήσεις μέσα σε 12 το πολύ μήνες, μαύρο φίδι που σε έφαγε.

Τι παραπάνω να προσθέσω σε γεγονότα που βοούν από μόνα τους;
Διαβάστε περισσότερα:https://ethnikismos.net/