Για αυτή την παράνομη κατάληψη, για την οποία υπήρξαν σχετικές
καταγγελίες από τους ιδιοκτήτες του χώρου, δεν πραγματοποιήθηκε
αστυνομική επιχείρηση με κλούβες των ΜΑΤ για την «αποκατάσταση της
νομιμότητας».
Τώρα είδαμε ότι οι «αλληλέγγυοι» που συνεχίζουν τόσους μήνες μετά αυτή την κατάληψη, κατέβασαν τα «προσφυγάκια» στο Πολυτεχνείο, προκειμένου να καταθέσουν... κόκκινα γαρύφαλλα, στα πρότυπα του σφαγέα του Μελιγαλά, Μπελογιάννη.
Οποιοδήποτε άλλο σχόλιο είναι προφανώς περιττό.