Γ. Π.
Τα όσα είπε η κυβερνητική εκπρόσωπος, σχετικά με την
αντισυνταγματικότητα ενός νόμου για τα κανάλια, δεν είναι ευθεία επίθεση
στην δικαιοσύνη; Και τολμάει η παιδική χαρά του Μαξίμου να μας κάνει
μάθημα νομιμότητας, αυτή που δεν άφησε νόμο και άρθρο του Συντάγματος
που να μην τον καταπατήσει; Που παίζει χωρίς ντροπή τα εθνικά θέματα στο
μπαρμπούτι; Που γέμισε τη χώρα με ανασφάλεια; Και που -όπως φαίνεται-
Εθνική τραγωδία, καιροφυλακτεί;
Σπύρος Μ.
Ένα μεγάλο μπράβο στους Έλληνες του Βοτανικού. Κι ένα μεγάλο μπράβο
στην Χρύση Αύγη που στέκεται δίπλα τους ,αποδεικνύοντας για μια ακόμα
φορά ποιοι είναι στην πραγματικότητα. Πέρα από αυτό όμως, ως ενεργός
Έλληνας πολίτης, οφείλω να προειδοποιήσω για την Παναγιά την
Ελευθερώτρια μέσα στο χώρο που θέλουν να κάνουν το τζαμί. Μην τολμήσετε
να αγγίξετε το εκκλησάκι. Θα είναι το τελευταίο πράγμα που θα τολμήσετε.
Ευάγγελος Χ.