Θεσσαλονίκη, Μετά Τιμής Χ.Δ.Τ.
Ιδού οι ψευτοδεξιοί θεματοφύλακες των Αξιών: Υπέρ της υιοθεσίας παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια ο Κώστας Μπακογιάννης!
Είμαστε σοβαρή χώρα; Σε ποιο κράτος
του κόσμου το Πολυτεχνείο της ή το Πανεπιστήμιο της θα μετατρέπονταν σε εργαστήρια παραγωγής βομβών και δεν θα είχε πέσει πέλεκυς; Είναι δυνατόν ποτέ αυτή η χώρα να λειτουργήσει ως κανονική χώρα όταν οι κυβερνώντες ανέχονται καταστάσεις έκνομες; Από το καλοκαίρι που είχε κλείσει η διοίκηση των ΕΛΤΑ το υποκατάστημα στα Εξάρχεια, δεν ίδρωσε το αυτί κανενός. Διαβάζουμε ότι παρασκευάζονται βόμβες μέσα στο Πολυτεχνείο, το πανεπιστημιακό άσυλο αφορά την διακίνηση των ιδεών εντός της πανεπιστημιακής κοινότητας και όχι την μετατροπή της σε γιάφκα ποινικών και παρακρατικών στοιχείων τα οποία μετά την αποχώρηση τους θα αφήσουν πίσω τους καμένη γη την οποία για ακόμη μια φορά θα κληθεί να αποκαταστήσει ο πενόμενος Έλληνας. Χρυσή Αυγή να ξεβρωμίσει ο τόπος!
Κωνσταντίνα Σ.
Πανικός στην “Καθημερινή” από την θερμή υποδοχή της Χρυσής Αυγής σε Χίο και Λέσβο
Προφανώς είναι πολύ δύσκολο να κατανοηθεί το πολιτικό μήνυμα που εκπέμπουν οι λαοί της Ρωσίας ψηφίζοντας Πούτιν, της Βρετανίας ψηφίζοντας brexit, των ΗΠΑ ψηφίζοντας Τράμπ. Τυχαίο επίσης δεν το λες πως αυτά τα κράτη παράγουν το 30% του παγκόσμιου ΑΕΠ, ελέγχοντας ακόμα άλλο ένα 50%. Αν σκεφτείς επίσης, πως είναι μόλις το 10% του παγκόσμιου πληθυσμού και κατέχουν το 80% της παγκόσμιας στρατιωτικής ισχύος, τότε ο πολλαπλασιαστής είναι πολύ μεγάλος. Αυτό που μπερδεύει λίγο τα πράγματα είναι πως ο Τράμπ είναι κατά της TTIP (η Διατλαντική Συμφωνία Εμπορίου και Επενδύσεων). Βέβαια ίδωμεν, γιατί και ο Ομπαμα είχε εξαγγείλει το κλείσιμο του Γκουντανάμο, αλλά ποτέ δεν έγινε. Όπως και να έχει όμως το πολιτικό μήνυμα που εκπέμπουν αυτοί οι λαοί και ίσως όχι μόνο αυτοί, θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη, ανεξαρτήτως των προσώπων που εισέπραξαν τα κέρδη. Όσο για τις ανοησίες περί ψήφου διαμαρτυρίας τις αφήνω παντελώς ασχολίαστες. Η ιστορία θα καταγράψει σε κάθε περίπτωση τα αποτελέσματα, όμως αυτό δεν μας αφορά άμεσα, αυτό που μας αφορά όμως και είναι άξιο περαιτέρω μελέτης είναι οι επανειλημμένες ήττες των δημοσκόπων παγκοσμίως. Το συμπέρασμα που μπορούμε να βγάλουμε είναι πως έρχεται σύγκρουση μεταξύ ΕΕ και ΗΠΑ. Ένας ακήρυχτος πόλεμος άλλωστε που έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια και απλά επισφραγίστηκε με την εκλογή Τράμπ.
Λ.Π.
Φάκελος Μνημονίων: Ο οικονομικός στραγγαλισμός της Ελλάδος, το τέταρτο μνημόνιο και το... «αντιμνημόνιο»