Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

ΝΕΟΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ, ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΟΛΑΟΥΖΟΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ

Γράφει ο Σ. Παιδάκος

Η αριστερή κυβέρνηση του Σύριζα δεν μπορούσε λόγω της «ηθικής» που την διακατέχει, να κινήσει το θέμα των νέων ταυτοτήτων. Για το λόγο αυτό επέλεξαν τους φίλους τους τούς  αμερικάνους, ώστε να μην αμαυρωθεί το «αγγελικό» πρόσωπο των νεομπολσεβίκων. «Πιέσεις δέχεται η Ελληνική κυβέρνηση από τις ΗΠΑ, για την επίσπευση έκδοσης των νέων ταυτοτήτων», διαβάζουμε στον τύπο. Με τη δικαιολογία ότι οι υπάρχουσες ταυτότητες μπορούν εύκολα να αντιγραφούν, όπου βάση αυτών εκδίδεται βίζα για τις ηνωμένες πολιτείες, εύκολα μπορούν κακοποιά και τρομοκρατικά κυρίως στοιχεία να λάβουν βίζα έχοντας στην κατοχή τους πλαστές ελληνικές ταυτότητες.
Μέχρις εδώ καλά πάει το σκεπτικό του αρθρογράφου. Το πρόβλημα είναι αλλού. Εγώ, λόγου χάριν, δεν θέλω να πάω ταξίδι στην Αμερική. Και φαντάζομαι ότι 11 εκατομμύρια Έλληνες δεν καίγονται να ταξιδέψουν στην Αμερική. Όσοι έχουν παρτίδες και αλισβερίσια με τα αμερικανάκια, να βγάλουν όχι μία αλλά εκατό νέες ταυτότητες. Εμμέσως πλην σαφώς, οι νεομπολσεβίκοι που μας κυβερνούν προσπαθούν να εκβιάσουν έναν ολόκληρο λαό να «δεχτεί» τις νέες ταυτότητες επειδή έτσι έκριναν τα αφεντικά της παγκοσμιοποίησης ότι πρέπει να γίνει. Και οι «άμεπτου ηθικής»  αριστεροί απλά έσκυψαν το κεφάλι και αναφώνησαν YES SIR. Κι εδώ που τα λέμε δεν είχαν σκοπό να πράξουν και κάτι διαφορετικό, διότι με τέτοιες  σκέψεις, καλά κρυμμένες, ήρθαν στην εξουσία. Oι αριστεροί έχουν την εντύπωση ότι μας περνουν όλους για χαχόλους, και περιμένουν να μην αντιδράσουμε στα «δίκαια» αιτήματα των αμερικάνων. Ξέρετε, κύριοι της αριστεράς, υπάρχει και μία άλλη απλούστερη μέθοδος από αυτή των ταυτοτήτων ώστε να εξακριβωθεί η «καθαρότητα» όσων επιθυμούν να βγάλουν βίζα για τις ηνωμένες πολιτείες. Υπάρχει το αντίγραφο ποινικού μητρώου, που βέβαια δεν παραδίδεται στον άμεσα ενδιαφερόμενο, αλλά διαβιβάζεται υπηρεσιακώς μετά από αίτηση της εκάστοτε αρχής προς τις εισαγγελίες της Χώρας. Τόσο απλά είναι τα πράγματα, αλλά για τις ανάγκες επιβολής της νέας τάξης πραγμάτων, όλα πρέπει να φαίνονται ότι είναι μονόδρομος. Ε λοιπόν, εμείς οι χρυσαυγίτες θα πάμε ανάποδα στον μονόδρομο, και αν παραστεί ανάγκη θα κάνουμε το δρόμο και διπλής κατευθύνσεως.
Διαβάστε περισσότερα: https://ethnikismos.net/