Γράφει ο Σ. Παιδάκος
Είναι
πολλά τα ανοιχτά μέτωπα που έχει η κυβέρνηση, προσφυγικό- παιδεία-
ασφαλιστικό με κορωνίδα το πολιτιστικό θέμα που προέκυψε με το φεστιβάλ
Αθηνών. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να δυναμώνουν οι φωνές διαμαρτυρίας
σε όλη την Ελληνική κοινωνία. Όπως διαφαίνεται, οι φωνές θα ενταθούν
ακόμη περισσότερο με την κυβέρνηση να βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο.
Τη λύση θα δώσει ο λαϊκός κομισάριος της δικαιοσύνης, κ.
Παρασκευόπουλος ο οποίος θα τονίσει μεταξύ άλλων: «φρόνιμο θα είναι,
τόσο για την απεμπλοκή της δικαιοσύνης απ’ τις χιλιάδες δικογραφίες που
την ταλαιπωρούν, όσο βέβαια και για το καλό του Λαού, οι νέες
δικογραφίες που θα δημιουργούνται από τις αρνήσεις κάποιων να δεχτούν τα
«αυτονόητα», να επιδικάζονται επί της γεννήσεώς τους». Κοντολογίς θα
στήνονται τριμελή επιτόπια λαϊκά δικαστήρια*. Μία ερώτηση από το λαϊκό
δικαστή**, μία απάντηση από τον μελλοντικό κατηγορούμενο και νυν ενάγων
και έτοιμη η απόφαση. Ούτε δικηγόροι, ούτε μάρτυρες. Μόνο το τριμελές
λαϊκό δικαστήριο και ο ενάγων. Ποια θα είναι τα μέλη του δικαστηρίου; Μα
φυσικά ο λαϊκός δικαστής, ένας που βρέθηκε τυχαία μπροστά στο συμβάν
και ο οποίος απλά θα πληρώνει την τρίτη θέση χωρίς δικαίωμα ομιλίας και
τέλος ο λαϊκός πολιτοφύλακας**. Ορίστε ορισμένα παραδείγματα:
– τι συμβαίνει μάρτυς;
-εκείνος ο αλλοδαπός με τη κόκκινη φανέλα με μαχαίρωσε και μου πήρε το πορτοφόλι, κύριε πρόεδρε.
–
Και πολύ σωστά έκανε και σε μαχαίρωσε, διότι εσύ είχες και εκείνος δεν
είχε. Και σε μαχαίρωσε από ταξικό μίσος, πράξη που δεν αποτελεί έγκλημα
αλλά δηλώνει το υγιές συναίσθημα του κατατρεγμένου. Και μόνο που
εναντιώθηκες απέναντι στη γνήσια Λαϊκή θέληση, θεωρείσαι και είσαι πλέον
εχθρός του Λαού. Η πολιτοφυλακή να τον συλλάβει άμεσα και να τον
οδηγήσει στη φυλακή.
Άλλη περίπτωση:
-Γιατί έσκισες την αφίσα;
– κύριε πρόεδρε δυσφημίζει το φεστιβάλ Αθηνών η παράσταση του Φάμπρ.
–
Έπρεπε να ντρέπεσαι και να αισχύνεσαι για αυτή σου την πράξη. Αντί να
πεις και ευχαριστώ στο μεγάλο βέλγο καλλιτέχνη, βγαίνεις και από πάνω,
αχάριστε. Αντί να σκύψεις και να του φιλήσεις το χέρι για το καλό που
έκανε σε σένα και το γένος σου, εσύ σε αντάλλαγμα σκίζεις την
αξιοπρέπειά του και την υπόληψή του. Δεν κατάλαβες ποτές σου, ποταπό
υποκείμενο, ότι τα «παλλόμενα πέη», είναι μία σύγχρονη μορφή της
«Λυσιστράτη», όπως επίσης αποτελεί και ένα αντίβαρο στην αρχαία
παράσταση. Επί αιώνες, ουδείς μπόρεσε να διακρίνει αυτόν τον βάναυσο
σεξιστικό διαχωρισμό του Αριστοφάνη, ανάμεσα στις γυναίκες και στους
άντρες. Αντί να είσαι ευγνώμων που το πνεύμα του βέλγου επανέφερε την
Λαϊκή σου αξιοπρέπεια, εσύ σε αντάλλαγμα «χτυπάς» την κοινωνική ανύψωση
του Λαού. Η πολιτοφυλακή θα σε οδηγήσει στην φυλακή.
Πόσο
απίθανο θεωρείται, να σκεφτεί ο κ. Παρασκευόπουλος την υλοποίηση των
λαϊκών δικαστηρίων; Μήπως, όσο πιθανό θεωρούσατε και το σκίσιμο των
μνημονίων, όταν αναλάμβανε την διακυβέρνηση ο Σύριζα;
Σ. Παιδάκος
*
Τα λαϊκά δικαστήρια έλαβαν χώρα την περίοδο του συμμοριτοπολέμου, από
το 1945 – 1949. Ήταν καλυμμένα με το πέπλο τάχα της εκδίκασης υποθέσεων
που σχετίζονταν με δοσιλόγους, με την τελική απόφαση, σε όλες τις
περιπτώσεις, να είναι προειλημμένη. Στην πραγματικότητα δίκαζαν,
καταδίκαζαν και εκτελούσαν επί τόπου αθώους Έλληνες, και γενικά όσους
δεν ταυτίζονταν με το «δίκιο» και τις απόψεις του ΕΑΜ – ΕΛΑΣ.
**
ο λαϊκός δικαστής και ο πολιτικός αστυνομικός θα φέρουν στο πέτο τους
το διακριτικό σήμα της κομμούνας και η οποία κομμούνα θα έχει ήδη
δημιουργηθεί σε όλη την επικράτεια. Όσοι περισσότεροι εγγραφούν ως
λαϊκοί δικαστές και πολιτοφύλακες, τόσο περισσότερο θα διαφυλαχθεί ο
λαϊκός προσανατολισμός του εργάτη, του αγρότη, του φοιτητή, του πρόσφυγα
! ! !
Διαβάστε περισσότερα: http://ethnikismos.net/