Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Καλή χρονιά σε όλους τους Έλληνες, όπου Γης

Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου

Ο Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή Αιτ/νίας εύχεται σε όλους τους Έλληνες καλή χρονιά, υγεία, δύναμη, πολλούς και νικηφόρους αγώνες για την Πατρίδα και την Τιμή.

Είθε, το νέο έτος να φέρει την Χρυσή Αυγή του Ελληνισμού!