Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Η Φωνή του Λαού: Μηνύματα - Επιστολές: Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Θα ήθελα να στείλω τα συγχαρητήριά μου σε όλους του Συναγωνιστές και βουλευτές της Χρυσής Αυγής για τον αγώνα που κάνουν για την Ελλάδα μας. Πραγματικά, ζώντας σε μια τόσο ζοφερή κατάσταση, είστε η μόνη μας ελπίδα! Άνεργος είμαι εδώ 1 χρόνο και ζω από δανεικά και τα "έτοιμα" που κι αυτά έχουν προ πολλού τελειώσει. Είχα μια μικρή ιδιωτική επιχείρηση, αλλά δεν άντεχα άλλο και την έκλεισα.
Μετά από έναν χρόνο ανεργίας λοιπόν, δίχως να παίρνω επίδομα, ξέρετε πόσο μου ήρθε να πληρώσω την εφορία; 800 ευρώ! Πού θα τα βρω εγώ αυτά τα λεφτά; Αν ήμουν λαθρομετανάστης όμως και την στέγη μου τζάμπα θα είχα, και επίδομα και όλα καλά! Σε αυτήν την χώρα έτσι όπως της ξεφτίλισαν, καλύτερα να είσαι λαθρομετανάστης, παρά Έλληνας να αγωνίζεσαι για τον τόπο σου. Και μετά αναρωτιούνται γιατί μεταναστεύουν οι Έλληνες στο εξωτερικό... Συνεχίστε τον Αγώνα Χρυσαυγίτες να πάρουμε την Πατρίδα μας πίσω. Είστε η τελευταία μας ελπίδα!
K.X. 
Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες από το Μενίδι σχετικά με την εγκληματική δράση των ρομά: Κάτοικοι ανοίγουν το στόμα τους και εκθέτουν την πολιτεία - ΒΙΝΤΕΟ

Είμαι από το Μενίδι και έχω να σας πω πως οι κάτοικοι του Μενιδίου δεν φοβούνται κανέναν. Ούτε το υποταγμένο στην ανομία κράτος, ούτε την αστυνομία που στράφηκε εναντίον μας και προστατεύει τους θύτες. Δεν φοβόμαστε ούτε τους αθίγγανους. Είμαι μάνα 3 παιδιών και τα δικά μου τα παιδιά ήταν στο 6ο σχολείο που δολοφονήθηκε ο Μάριος. Θα ήθελα να ευχαριστήσω εσάς και την τοπική του Μενιδίου της Χρυσής Αυγής που πάντα στήριζαν τους απλούς Έλληνες. Η μόνη ελπίδα για το Μενίδι και για ολόκληρη την Ελλάδα είστε εσείς.
Μ.Ο.

“Ελεύθερη Ώρα”: Συντάραξαν οι αποκαλύψεις του Γ. Λαγού στη Βουλή για Καμμένο, τρομοκράτες και φυλακές Αυλώνα!

Το παιδάκι που σκοτώθηκε στο Μενίδι προφανώς δεν εξυπηρετεί την προπαγάνδα των ΣΥΡΙΖαιων και αν σκοτωθεί δεν αντιμετωπίζεται ως άνθρωπος... Αλλιώς δεν εξηγείται ότι ο μεν Μπαλάφας είπε ότι επρόκειτο για μια "στραβή" όπως είπε, ο δε Πολάκης, ότι καλά κάνουν όσοι ρίχνουν με τα όπλα και ότι μπαλωθιές πέφτουν παντού... Η Νδ δεν ακούστηκε μιας και οι αθίγγανοι την ψηφίζουν δαγκωτό και η μπλε παράταξη θα είχε σοβαρό πολιτικό κόστος. Τώρα με το ΣΥΡΙΖΑ έγινε θεσμική και αποδεκτή η παραβατική συμπεριφορά τέτοιων κοινωνικών ομάδων. Ας γνωρίζουν πως είμαστε άνθρωποι όσοι μένουμε στην Ερμιόνη, στο Μενίδι, στον Ωρωπό, στην Αθήνα και σε όποια άλλα μέρη σε όλη τη χώρα. Απαιτούμε να επιβληθεί τάξη και κανόνες επιτέλους για όλους. Μόνο η Χρυσή Αυγή έχει την πολιτική βούληση να εφαρμόσει το νόμο και για αυτό οι Έλληνες θα της δώσουν την δύναμη να το πράξει.
Κωνσταντίνα Σ.

Η οικογένεια Ψαρρά στην υπηρεσία της εξουσίας και της «πρώτη φορά Αριστερά» κυβέρνηση