Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Η Φωνή του Λαού: Μηνύματα - Επιστολές: Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Θέλω την Πατρίδα μου ελεύθερη. Να μπορώ να ζω ανεξάρτητος. Να μπορώ να βλέπω τα παιδιά μου να χαμογελάνε. Τον γείτονα μου να μου λέει καλημέρα. Να φτάνει τέλος του μήνα και να έχω 5 φράγκα στην άκρη. Να μπορώ να πάρω την οικογένεια μου να πάω μια ταβέρνα. Να μην φοράω τα ίδια ρούχα εδώ και πόσα χρόνια. Να μην σκύβω το κεφάλι στην εργασία και να με απειλούν. Θέλω να ξεβρωμίσει ο τόπος αυτός από τους μασόνους και από τα πιόνια της Νέας τάξης πραγμάτων. Θέλω να τιμωρήσουν τους προδότες για τα τερατώδη εγκλήματα τους. Χρυσή Αυγή να ξεβρωμίσει ο τόπος!
Σ.Μ.

Παρεμβάσεις ευρωβουλευτών Χρυσής Αυγής για λαθρομετανάστες, διαφθορά στην Ευρωπαϊκή Ένωση και συνέντευξη Λ. Φουντούλη - 5 ΒΙΝΤΕΟ

Σχετικά με το επεισόδιο που διεξήχθη μεταξύ του βουλευτή κ. Ηλία Κασιδιάρη και του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, δηλώνω την αμέριστη και απόλυτη συμπαράστασή μου προς τον κ. Κασιδιάρη, ο οποίος όλως δικαίως προσεβλήθη από την ανάρμοστη και αναιδή συμπεριφορά του Δένδια, ο οποίος αδιαφορώντας για την ομιλία του βουλευτή πέρασε από μπροστά του αποδοκιμάζοντας τον την ώρα που μιλούσε. Συγχαρητήρια για την αστραπιαία αντίδραση των βουλευτών μας και συνεχίστε έτσι. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΖΕΣΤΕ, όλος ο κόσμος από εσάς περιμένει να βρει το δίκιο του και να αποτιναχθεί από τον ζυγό των μνημονίων και απ΄ όλους τους ανεπάγγελτους και άχρηστους "βολευτές" του κοινοβουλίου μας.
Με τιμή
Α. Β., Δικηγόρος Αθηνών


Η Ελένη Ζαρούλια στο Ράδιο Νεάπολις για την σταλινική λογοκρισία κατά της Χρυσής Αυγής - Ηχητικό

Λένε στις ειδήσεις "εικόνες ντροπής” και βάζουν μια κυρία να λέει ψέματα ότι κάποιος χτύπησε κάποιον. Γιατί δεν βάζετε το βίντεο να το δούμε ποιος χτύπησε ποιον και να βγάλουμε εμείς τα συμπεράσματα μας; Ας γνωρίζουν ότι έτσι εξευτελίζονται και η φήμη τους σέρνεται στο χειρότερο πάτο της ανθελληνικής προπαγάνδας. Η Χρυσή Αυγή τελικά είναι το μόνο κόμμα που αξίζει να βρίσκεται σε αυτήν την βουλή. Είναι το μόνο κόμμα που στηρίζει τους Έλληνες, δηλαδή εμένα και εσένα!
Β.Γ.

Δρομολογείται η παράδοση της ΕΛΒΟ στους γερμανούς και τους τούρκο