Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Η Φωνή του Λαού: Μηνύματα - Επιστολές: Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Οι πρόσφατες απειλές του Τούρκου προέδρου Ερντογάν, μετά την διακοπή της ενταξιακής πορείας της Τουρκίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, για κατακλυσμό της Ευρώπης από περίπου 3.000.000 λαθρομετανάστες, επιβεβαιώνουν τους χειρότερους φόβους της Χρυσής Αυγής. Πολύ έγκαιρα ο Αρχηγός μας Ν.Γ. Μιχαλολιάκος είχε επισημάνει τον κίνδυνο να καταστεί η Ελλάδα ένα απέραντο στρατόπεδο, χωνευτήρι ισλαμιστών λαθρομεταναστών. Οι καθημερινές και βίαιες συμπλοκές των λαθρομεταναστών στην Χίο, την Λέσβο και την Σάμο, οι συχνές βιαιοπραγίες και οι κλοπές από τους Σύριους πρόσφυγες στην Βόρεια Ελλάδα εκεί όπου υπάρχουν hot spot, καταστούν την χώρα μας άντρο παρανομίας και εγκληματικότητας από τους απρόσκλητους αλλοδαπούς κακοποιούς. Για να μην μεταφερθεί ο πόλεμος της Μέσης Ανατολής στην Ελλάδα και για να μην γίνει η Ελλάδα Συρία ή αλλιώς η Νήσος Έλις της Ευρώπης, στις εκλογές που έρχονται οι Έλληνες έχουν επιλογή. Χρυσή Αυγή για να ξεβρομίσει ο τόπος, η μόνη πολιτική δύναμη που δεν προδίδει και αγαπά την Ελλάδα και τους Έλληνες.

Ελένη Ζαρούλια: Οι συμφωνίες CETA και TTIP πλήττουν τα εθνικά συμφέροντα και τα ελληνικά προϊόντα - ΒΙΝΤΕΟ

Με Τιμή
Γιάννης Κ.Π.
Αθήνα

Με αποκαλούν ρατσιστή αλλά όταν πήγα για δουλειά σε μια εταιρεία επειδή δούλευαν αλλοδαποί προτίμησαν τον ξένο φίλο τους, με αποκαλούν εθνικιστή επειδή θέλω να στηρίξω τους συμπατριώτες μου και αγοράζω από αυτούς, που πληρώνουν φόρους και δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά στις επιχειρήσεις τους επειδή οι υπόλοιποι δεν σέβονται τους νόμους και πουλάνε παράνομα. Με αποκαλούν ξενοφοβικό επειδή όταν πέτυχα με φίλους μου έξω τους λαθρομετανάστες που μου είχαν βγάλει μαχαίρι να μου κλέψουν το κινητό και το πορτοφόλι τα ζήτησα πίσω,  με αποκαλούν εχθρό της δημοκρατίας αυτοί που έρχονται και καταστρέφουν την περιουσία του Έλληνα πολίτη χωρίς να σκέφτονται πως θα μπορέσει να την αποκαταστήσει.
Και ερωτώ με την σειρά μου, είναι τόσο κακό να θέλει κάποιος να δουλεύει στην χώρα του; Γιατί δεν κατακρίνουν τους ξένους που δεν θέλουν Έλληνες στους δουλειές τους οι αντιρατσιστές; Η πολιτεία γιατί δεν μειώνει τους φόρους στους Έλληνες φορολογούμενος και δεν αυξάνει τα πρόστιμα της λαθρεμπορίας; Ίσως είμαι αγανακτισμένος, ίσως είμαι μπερδεμένος όπως θέλουν κάποιοι να λένε, αλλά επειδή υπηρέτησα την θητεία μου στην παραμεθόριο και τελείωσα τις σπουδές μου γιατί να μην μπορώ να είμαι χρήσιμος για την κοινωνία μου και για μένα σαν άνθρωπος;
Γ.Μ.

Χρυσή Αυγή παντού! Δυναμική πολιτική εκδήλωση στο Ελευθεροχώρι Ελλασόνας - Φωτορεπορτάζ, Βίντεο

Ο στρατός και η θητεία είναι η τέλεια ευκαιρία για έναν άνθρωπο να μάθει να ζει ελεύθερος. Γι' αυτό και ίσως ο στρατός θα πρέπει να αλλάξει. Πολλοί στέκονται μόνο στην επιμήκυνση του χρόνου της θητείας, ή στο αν θα πρέπει να στρατεύονται υποχρεωτικά και οι γυναίκες. Και τα δυο είναι σωστά. Βλέπετε όμως οι άνθρωποι εξαρτούνται μόνο από την τεχνολογία. Παράγουμε έτοιμους δούλους και πρεζάκηδες των πολυεθνικών. Η γνώμη μου είναι ότι στον στρατό ο άνθρωπος θα πρέπει να μάθει να ζει από την φύση. Να μάθει να επιβιώνει ακόμα κι όταν όλα έχουν καταρρεύσει. Να μάθει να συνεργάζεται με τον Θεό. Να δει ότι ο Θεός είναι δίπλα του ακόμα και όταν τα ανόητα έργα των ανθρώπων αποτύχουν. Και όταν δει ότι μπορεί να τα καταφέρει, θα του φύγουν και όλες οι φοβίες που έχουν οι σημερινοί Έλληνες .

Χ. Ευάγγελος
Τρέμουν οι τουρκόψυχοι την άνοδο της Χρυσής Αυγής και του Εθνικισμού: Δακρύβρεχτο άρθρο σε εφημερίδα των «τούρκων της Δυτικής Θράκης»